Fanø Kommune kan kun modtage elektroniske regninger fra alle leverandører.

1. februar 2005 gik alle offentlige myndigheder i stat, amter og kommuner over til elektronisk fakturering. Det betyder, at kommunen kun kan modtage elektroniske regninger fra alle leverandører. Som leverandør skal du sørge for, at vi får regningen elektronisk.

Fra 1. december 2011 skal faktura sendes via NemHandel i OIOUBL-format.

Hvis du ikke kan sende regningen elektronisk direkte til os, skal du oprette din regning som en NemHandel Fakturablanket på www.virk.dk, der sender den til os. Det er gratis at bruge løsningen.

Økonomi, løn og it 5798004817261
Borgmestersekretariatet 5798004817216
Socialkontoret 5798004817421
Borgerservice 5798004817414
Erhverv, natur/teknik, plan og byg 5798004817308
Materialegården 5798004817339

 

Fanø Plejecenter 5798004818534
Sundhed og Administration 5798004818039
Sundhedshusets Lejerforening 5798004818756
Kerne/Digehuset 5798004818046
Hyben/Enghuset 5798004818053
Aflastningen/Udegruppen 5798004818060
Visitationen 5798004818091
Sygeplejen 5798004818084

 

Fanø Skole 5798004818107
Fanø Børnehave 5798004818015
Fanø Ungdomsskole 5798004818077
Daginstitution Odden 5798004818008
Dagplejen 5798004818008
SFO/Fanø Fritidscenter 5798004818022
Sydvestjysk Brandvæsen I/S 5798004900024

NemHandel Fakturablanket